vineri, 10 decembrie 2010

ŞAKŞUKA

INGREDIENT
o vânătă
un dovlecel
2 roşii mari şi bine coapte (pentru sos)
2 ardei
un cartof
o ceapă
o ceaşcă de ulei de măsline
un căţel de usturoi
o linguriţă de oţet
sare


MOD DE PREPARARE
Vânăta, dovlecelul şi cartoful sunt spălate, curăţate şi tăiate în bucăţele. Bucăţelele de vânătă sunt sărate şi se lasă să se odihnească 30 de minute. Între timp se prăjeşte catoful dovlecelul şi ardeii. Vânăta este spălată, bine scursă după care este şi ea prăjită. Toate legumele sunt puse pe un platou care se dă deoparte.
Pentru sos ceapa tocată mărunt se pune la înăbuşit în puţin ulei de măsline.
Roşiile sunt spălate, curăţate de coajă şi seminţe, după care se toacă în bucăţele foarte mici. După ce ceapa devine aurie se adaugă şi roşiile. Se lasă pe foc până sosul se îngroaşă, se adaugă usturoiul pisat şi oţetul. Se condimentează după gust. Acest sos este turnat peste legumele prăjite. Se serveşte rece.

3 comentarii:

Anonim spunea...

interesanta reteta! am vz-o si pe paprika, abia astept sa o incerc :)

Alexandra spunea...

E super reteta am incercat si mi- a iesit super buna.Multumesc!
Astept retete noi

Nil spunea...

Ma bucur mul si placerea este de partea mea! si eu sper sa postez retete noi