vineri, 10 decembrie 2010

CICI PAPA

INGREDIENTE:
6 felii de pâine
3 ouă
2-3 linguri lapte proaspăt
ulei pentru prăjit

MOD DE PREPARARE
Intr-un castron se bat ouăle împreună cu laptele. Într-o tigaie de pun câteva linguri de ulei la încins. Feliile de pâine tăiate nici prea groase nici prea subţiri se trec prin ou (astfel încât să fie acoperite peste tot) şi se pun la prăjit pe fiecare parte până devin aurii.
După ce s-au rumenit se scot pe un platou tapetat cu prosoape de hârtie pentru a absorbi excesul de ulei.
Excelent pentru un mic dejun reuşit, se poate servi cu gem, zahăr, miere sau chiar cu brânză.

2 comentarii:

maria spunea...

Delicioasa reteta, multumesc pentru ca aduci bucataria turceasca la noi acasa. Noi adoram astfel de bucate. Cand am fost in vara in Turcia, am mancat un desert 'gulay', un soi de foi subtiri cu sos de lapte. Poti posta reteta te rog? L-am intrebat pe bucatarul restaurantului, si mi-a spus ca e cel mai simplu desert si mai vechi, cu toate astea nu l-am gasit nicaieri :( Multumesc anticipat!

Nil spunea...

da stiu despre ce este vorba dar trebuie sa fac rost de ingredientul principal:)))
multumesc mult