duminică, 15 mai 2011

Orez cu legume/Kalle


INGREDIENTE:
250 g orez
3 ardei verzi
2 ardei roşii
4 roşii bine coapte
o ceapă
ulei

MOD DE PREPARARE:
Se toacă ceapa mărunt şi se căleşte în puţin ulei. Ardeii sunt spălaţi şi curăţaţi sunt tocaţi în cubuleţe mici, iar roşiile sunt date prin răzătoare. După ce ceapa devine sticloasă se adaugă şi ardeii şi se lasă la călit până se pătrund bine, după care se adaugă şi roşiile.

După ce se călesc un pic se adaugă 2 căni de apă şi se lasă la fiert timp de 10 minute. Se spală bine orezul şi se adaugă şi el în compoziţie şi se lasă la fiert la foc mic, se adaugă după gust sare şi piper.

Se serveşte cu iaurt cu usturoi.

15 comentarii:

Alice spunea...

Îţi arata foarte fain.
Nil..n-ai avut probleme cu blogul în ultimul timp??

Unknown spunea...

o masa ca la mama!
abia astept sa se coaca rosiile si ardei! Salutari din timisoara!

Nil spunea...

ba da alice! dar cred ca toata lumea a avut:( am pierdut o gramada de comentarii

Nil spunea...

Multumesc mult andreea:) pupici din constanta

Alice spunea...

wow..vad ca am disparut si din blogrolul tau...

Nil spunea...

nu stiu ce se intampla dar nu reusesc sa te adaug
de cand s-a stricat acum doua zile blogul am avut o gramada de problema

Naina spunea...

Foarte fain blogul tau si retetele de asemenea. Felicitari!

Antonina Sofia Sociu spunea...

Arata minunat.. mi-ai adus aminte de ghiveciul de legume cu orez pe care mi-l pregatea mama in copilarie.. Lovely ...

Nely spunea...

Nu am servit niciodata cu iaurt si usturoi...dar sigur este bun...am sa incerc. O seara placuta!

FLORY spunea...

Orez cu legume am mancat dar alaturi de iaurt si usturoi n-am incercat!Interesanta combinatie,sigur am sa-ncerc,pupici!!!!!

Agenda di Nico spunea...

Asa cum spune si Flory ...orez cu legume am mancat dar cu iaurt si usturoi niciodata! Al tau arata bine. Trebuie sa incerc ...ma tenteaza.
o seara buna!

Nil spunea...

combinatia este super buna! noi folosim des iaurt cu usturoi si este foarte foarte bun

Maya spunea...

Arata foarte bine.Observ ca în bucataria turceasca se folosest mult iaurt.Îmi place!

yaya6 spunea...

o idee pantru pranzul de azi,rapid si bun,o zi buna

Dorina spunea...

Buna , bun , seamana bine cu ghiveciul de legume cu orez pe care-l fac eu , doar ca eu pun mai putin orez si mai multe legume.
Imi place blogul tau , mai ales ca eu iubesc bucataria turceasca.