duminică, 29 mai 2011

Mâncare de varză dulce

Ingrediente:
o varză mare şi frumoasă
2 fire de ceapă verde
3 roşii cărnoase şi bine coapte
2 linguri de ulei
mărar


Mod de preparare:
Curăţaţi varza de frunzele exterioare, îndepărtaţi-i cotorul şi tăiaţi-o fideluţă.
Curăţaţi, tocaţi mărunt ceapa şi puneţi-o în cratiţă.
 
Adaugaţi deasupara varza tocată şi două linguri de ulei
Se adaugă roşiile curăţate şi tăiate. Condimentaţi după gust cu sare şi piper 

Lăsaţi să fiarbă totul, la foc mic până când zeama scade şi varza este fiartă.
Adăugaţi mărarul, amestecaţi bine şi luaţi de pe foc.

8 comentarii:

Antonina spunea...

Hmmm.. ce pofta mi-ai facut !!

Unknown spunea...

mi-e dor de varza de dulce!

Agenda di Nico spunea...

Ce buna este!
De mult nu am facut, mi-ai dat o idee pentru zilele astea ;-)

Nil spunea...

a fost super buna!

Bucate Apetisante spunea...

Ce as face si eu; dar daca fac mananc numai eu din ea.

Nil spunea...

cunosc problema :)

Maya spunea...

Mmmm,ce bine arata!Abia astept sa gasesc si eu varza noua in piata!

Divan.ro - Restaurant Oriental spunea...

Acum e numai nirit sezonul pentru asa ceva! Yam!