duminică, 8 aprilie 2012

Prajitura cu fructe

INGREDIENTE:
3 ouă
2 căni şi jumătate făină
1 cană şi jumătate zahăr
1 pahar de ulei
1 ceaşcă lapte
1 plic praf de copt
vanilie
fructe proaspete de sezon sau congelate (eu am folosit fructe de pădure și visine)

MOD DE PREPARARE:
Batem albușul de ou cu zahărul până acesta devine spumă. Adăugăm gălbenușul de ou și treptat uleiul,  laptele şi la urmă făina, praful de copt și câteva picături de esență de vanilie.  
Punem compoziţia într-o tavă unsă cu ulei şi tapetată cu făină sau eu am folosit hârtie de copt .
Deasupra punem fructele peste care presărăm puţin zahăr care se va carameliza și prăjitură va căpăta o culoare aurie. 
Dăm prăjitura la cuptor.
Când se răcorește o tăiem  în forma în care dorim și o pudrăm cu zahăr vanilat.
Păjitura aceasta nu este deloc pretențioasă și poate fi preparată de orice novice în ceea ce privește tainele bucătariei.   

5 comentarii:

Alexandrina spunea...

Ce pufoasa e! Si foarte aromata, yummy!

coco spunea...

hmmm...arata super ! si cu fruuucteee...

Alice spunea...

vai ce buna eeeeeeeee
trimite si la mine!!!

Nil spunea...

pai hai ca trimit:)))

Builders.ro spunea...

O prajitura delicioasa si pufoasa. Am pregatit-o cu ajutorul cuptorului electric Ertec rotund.